Malmö: 040-15 19 17
Stockholm: 08-15 92 44

Pressmeddelande 2017-08-22 | Croisette växer ytterligare i Stockholm!

Emil Lötbom tillträdde sin tjänst igår, idag kan vi äntligen meddela att även Alexander Palmqvist, med sin expertis kring retail, tillträder en tjänst hos Croisette Real Estate Partner i Stockholm.

Det är fantastiskt att vi redan kan kalla oss ett team i Stockholm och det känns väldigt motiverande för vår fortsatta expansion ”, säger Peter Bergquist, Head of Leasing, Croisette Real Estate Partner

Emil_Lötbom_och_Alexander_Palmqvist_Croisette_Real_Estate_Partner_2017-08-22

Alexander Palmqvist, kommer närmast från Retail & Properties där han under 2,5 år arbetat som uthyrningskonsult med fokus på retail. Alexander tillträder tjänsten som Senior Associate i månadsskiftet Aug/September-17.

Alexander kommer in med ett högpresterande track record och med ovärderliga erfarenheter. Vi är mycket glada att kunna knyta ytterligare en ung och driven person till vårt team i Stockholm och ser det som ytterligare en bricka i vårt långsiktiga spel till att ta betydande marknadsandelar”, säger Emil Lötbom, Head of Leasing Stockholm, Croisette Real Estate Partner

Croisette har påbörjat en resa som jag inte kunde låta bli att vara del av. Det skall bli jättespännande att få ta en aktiv roll i ett nytänkande och snabbfotat företag som har siktet inställt på att stärka sin position på den svenska marknaden,” säger Alexander Palmqvist, blivande Senior Associate, Croisette Real Estate Partner

Croisette Real Estate Partner kommer fortsätta sin expansion. Rekryteringar kommer nu redovisas löpande.

pressmeddelandet i PDF-format hittar du här.

För mer information kontakta:

Emil Lötbom, Head of Leasing Stockholm, Croisette Real Estate Partner
mob: 0728-85 30 85