Med en stadigt ökande framgång och tillväxtexpansion söker Croisette nu en erfaren och kompetent ledare för rollen som Chief Operating Officer (COO). Den blivande COO:n förväntas leda och utveckla Croisettes operativa funktioner samt implementera strategier för att säkerställa fortsatt tillväxt och framgång.
Som COO kommer hen att inneha en nyckelroll med ansvar för att övervaka och leda Croisettes operativa funktioner. Detta inkluderar utveckling och implementering av affärsstrategier samt säkerställande av högkvalitativ kundservice.
De viktigaste ansvarsområdena är:
- • Ledning av dagliga verksamhetsfunktioner för smidig drift och högkvalitativ kundservice.
- • Proaktiv identifiering av tillväxtmöjligheter och utveckling av affärsstrategier för att expandera verksamheten.
- • Genomförande och övervakning av kvalitetskontrollprocesser för att säkerställa överträffande av kundförväntningar.
- • Personalledning och utveckling för att främja professionell tillväxt och servicekvalitet.
- • Analys och hantering av affärsrisker för att maximera framgång och minimera negativa påverkningar.
- • Uppbyggnad och underhåll av långsiktiga relationer med kunder, partners och intressenter.
För att vara lämplig för rollen krävs minst 15 års erfarenhet inom fastighetsbranschen, inklusive minst 5 år i ledande befattningar på C-nivå. Starka analytiska färdigheter, ledarskapskompetens och förmåga att hantera både finansiella och personalrelaterade resurser är avgörande.
Croisettes företagskultur präglas av vänlighet och glädje, och man strävar efter att vara nytänkande och innovativa. Den rosa färgen symboliserar tron på att allt är möjligt och det är en filosofi som genomsyrar hela verksamheten.
Rekryteringsprocessen hanteras av Croisette Human Capital, och intresserade kandidater uppmanas att skicka in sina ansökningar så snart som möjligt.
För ytterligare info kontakta:
Caroline Hertin
Head of Human Capital, Gothenburg
+46 709 64 07 10
caroline.hertin@croisette.se